Välkommen huvudvärken..

Hej vad mitt huvud mår bra idag..
Har så ont i hela kroppen från gårdagens roligheter :D Hade en sjukt rolig kväll, med bästa förfesten med tjejerna!
Vi var nog dom mest peppade tjejerna igår, och det blev även singstar igår, jag som hatar att sjunga! Men det var vinet! :)

Vi var som alltid på Olearys hela kvällen igår tills dom stängde ;P Sedan vart det schebababacity där dom andra var! Sedan var jag hemma :O Tiden går så sjukt fort när man är ute! Kom hem halv 5 inatt så jag är lite seg just nu..
Men men det är bara att ta tag i nya tag, för ikväll blir det utgång igen ;D Dagen började bra ialf när Joel (som är peppad 24/7)  ringde och peppade upp mig! Så nu skiter jag i om huvudet mitt vill lämna min kropp!
Och ikväll ska jag äntligen få äta min efterlängtade sushi :D

Nu ska jag ta en lång dusch och sedan dricka massa liter av vatten, sedan kommer jag må mycket bättre!
Kommer bilder snart i från igår! ;P


En seeeeeeeeeeg caroline;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0