3-dagars

Jag är verkligen helt slut i kroppen nu! Var ett tag sedan det vart 3-dagars, känns typ som att det har varit Gatufesten, haha! Vart en riktig lyckad kväll igår också, förfest hemma hos Ida sedan hamnade vi på Svenssons där det var sjukt mycket folk och man kunde inte röra sig, sedan vart det 30 minuters köande in till Stadshuset där vi var resten av kvällen :) Var länge sedan man var ute och det var så här mycket folk ute, riktigt roligt har det varit, men jag ångrar lite idag att det vart så mycket alkohol i kroppen eftersom att jag har jobbat idag igen 07:00-16:00! Var verkligen helt död på morgonen på jobbet, ville bara lägga mig i fosterställning och grina! Plus att jag fick gå till jobbet eftersom att det inte går några bussar på söndagar den tiden :@ Fast det var nog bra att jag fick röra lite på mig innan jag började jobba ;P Och idag gick inte tiden fort kan jag lova! Mådde bara illa hela dagen, men jag har mig själv att skylla! Men att gå ut tre dagar i rad dröjer nog ett tag tills jag gör igen :P Och nu ska jag verkligen inte gå ut om jag jobbar dagen efter, för jag vill aldrig må som jag har gjort idag :/

Har legat i soffan och sovit i två timmar nu, och nu har jag fått sällskap av mina två älsklingar som har kommit, så nu ska jag ta och gå ut med dom sedan ska jag sova vidare för det behöver verkligen min kropp eftersom att den här påskhelgen har bara bjudit på ca 9 timmars sömn!


inte alls så pigg tjej på jobbet!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0