Bom bom pow

Nu kan jag lova er att jag är riktigt utvilad, gick och la mig vid 11 igår efter jag och Anna hade haft en myskväll här hemma hos mig med middag och jag vaknade vid kvart i 12 :) Den sömnen behövde jag verkligen kan jag lova! Känns som att jag inte har vilat ut riktigt på ett tag, plus att jag har varit ledig hela dagen också vilket gjorde allt mycket bättre! Så nu är det nya krafter hos Caroline Björk! Jao ialf nån dag till sedan är man väl tillbaka på ruta ett men det är väl så livet ska vara antar jag :P

Idag har jag haft en heldag med jomms :) Hon har äntligen kommit hem från Frankrike vilket var på tiden tycker jag och det är jag nog inte ensam om att tycka. Vi har varit på stan ett x-antal timmar, fick med mig ett par jeans hem också! Går inte så bra med att vara ekonomisk här inte ;) Sedan har Anna Bergström varit här och druckit lite kaffe och surrat lite skit, plus att det blev för det mesta många skrattanfall, vart även lite poetisk där ett tag ;P Men det får ni nog ta och läsa i hennes blogg om, eftersom att jag är säker på att det kommer hon skriva om! ;P Nu har jag ett riktigt stort diskberg att ta hand om.. Någon frivillig som vill komma hit och göra det för en femma och en fimp? Plus att räkningarna måste tas hand om nu! Jobbigt att leva sitt vuxenliv.. men men! Imorgon står det jobb på schemat igen, ska äntligen jobba på SIBA var ett tag sedan nu, ska bli skönt att få träffa mina underbara sjuka arbetskamrater igen ;D

Nej disken ropar på mig! Bjuder även på några bilder från i Lördags då det vart en utgång med Anna, kan kortfatta kvällen med stearin, en mobbad jävel en full carro och en glad Anna ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0