Första April

Har faktiskt inte varit med om något april skämt än, inte vad jag vet om ialf ;P Är en person som går på allt! Däremot drog min hårblås årets bästa april skämt för mig, när jag hade duschat och skulle blåsa håret, nej då börjar den jäveln att brinna, och jag får världens panik, men det gick bra! Men jag hatar verkligen att självtorka mitt hår ialf nu när jag har löshår, så jag fick världens smartaste idé... Jag gick ner till tvättstugan och blåste håret med hjälp av torkaren i torkrummet, haha! Ja vad gör man inte då?! ;) Så nu är det bara att köpa en ny jävel, mycket drygt!

Jag är för övrigt såå jävla lycklig pga det här vädret :D Våren är häääääääääääääääär! Och nu SKA den stanna också, har jag bestämt ;P Hörde även måsar idag!! Det är ett bra tecken! Så nu har jag faktiskt hängt undan mina vinterjackor och jag tänker inte ta fram dom nå mer! Annars idag så har jag varit ner på stan och käkat lunch med Micka och Anna :) Satt även i solen på torget och njöt! Åh kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar våren! Har även gjort en riktig stor städning här hemma, så nu känns det bra att vara hemma igen :) Har fått fin besök här på eftermiddagen, mattes goskit har kommit! :D Så han och jag har nyss varit ute på en riktig lång promenad! Jag vart otroligt pigg efter våran promenad medans mitt hjärta ligger helt utslagen på golvet och snarkar så gott :P Nu ska jag ta och titta lite på tv, ska se till att inte somna som jag gjorde igår kväll, måste kanske ta och köpa en ny soffa som man inte kan somna i, för i min så behöver jag bara lägga mig ner så sover jag ;P



Diesel♥



Kommentarer
Postat av: Gunsan

Vårkänslor är ej att förakta...ta vara på tiden som tyvärr går så fooort! Tack för kaffet idag, kul att få se hur fint du fått där hemma. Att träffa Diezel är oxå alltid kul. Sköt om er båda. Kramizar.

2009-04-02 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0