jag (hjärta) jackor!

Jag hade rätt om det jag skrev igår ;P jag var verkligen helt död imorse då klockan ringde, men är grymt stolt över mig själv som hinner göra mig klar på 20 minuter :D Annars är jag verkligen världens segaste tjej på morgonen! Första gången på länge som dagen gick fort på jobbet?! Kanske för att jag hade så mycket att göra.. Efter jobbet tog jag mig en tripp in på Birsta och tittade lite, kom även hem med en ny vår jacka och ett par så jävulst snygga solbrillor :D Igår fick jag med mig en jeans jacka hem också från gina eftersom att jag hade "presentkort" där, haha, ja jag är tjejen som älskar skor och jackor! ;)

Nu måste jag verkligen ta tag i det här med städning och diskning här på fredsgatan är inte alls så mysigt här hemma just nu! Syns att jag hade lite panik imorse ;)

Bilder kommer på dagens shopping!


Bilderna vart inte så jätte bra, men dom får duga!





Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG VILL SE BILD!! :D

2009-04-08 @ 01:44:25
URL: http://feni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0