I love the life I live and live the life that I love!

Idag vart det årets första glass nere på torget :D Och första gången i år jag kunde ta av mig jackan för det var så sjukt varmt ute! Min dag började inte bäst ialf, jag vaknade ur världens mardröm eller en ganska så töntig mardröm, jag hade tydligen färga håret mörkt brunt igen och jag hade verkligen panik och ångest för att jag hade gjort det eftersom att jag har kämpat så mycket för den här blond färgen jag har nu! Haha! Skrattade lite åt mig själv när jag hade vaknat och andas ut lite ;P Sedan så trodde jag att jag hade tvättstuga idag, så jag packade ner allt som skulle tvättas och sedan gick jag ner, men när jag är nere så är tvättmaskinerna redan igång och jag blir förbannad och tänker "Vilken jävla idiot som har tagit min tid" Men sedan tittade jag på datumet och så ser jag att jag hade bokat mig den 21:a april vilket är om en vecka, haha! Ibland har man inte alla hästar hemma... Så får göra ett nytt försök imorgon! Ikväll har Anna varit här och vi har lagat tacos och tittat på film, en riktig myskväll :) Nu ska sminket bort sedan blir det andra aveny och sedan väntar sängen på mig.

Att visa lite tacksamhet finns tydligen inte i din värld, fan jag ställer upp hela tiden, men vad får man tillbaka?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0