Live your dreams

Nu har man ingen som springer omkring i hela lägenheten, ingen som följer efter mig vart jag än går, ingen som kommer krypandes upp i soffan för att känna närhet, och det värsta av allt.. det är tomt i sängen igen= Diesel has left the building :/ Men har man ett jobb att sköta så har man! Och vafan är det med vädret?! Ena sekunden är det varmt och det är sol, men sen så snöar-regnar-haglar det :O (?) Vad är felet med att låta våren komma och att snön kan få försvinna helt nu? Nej det kommer sluta med att man blir en 08 tillslut, eftersom att våren/sommaren har tydligen kommit dit!

Kan säga er att jag är riktigt utvilad efter den här helgen, har verkligen fått sovit ut och fått tagit det lugnt precis vad min kropp behövde eller krävde av mig! Så nu jävlar är jag på G ;) Fast det ångrar jag stort att jag har sagt då klockan ringer imorgon.. Sitter just nu och lyssnar på musik, låtar som påminner mig och massa underbara saker, och såklart sommaren och självklart sitter jag och tittar på gamla bilder också :D Nej nu ska sminket bort och sedan måste jag sova om jag ska klara av att komma upp imorgon, skönt är det ialf att jag bara jobbar till klockan ett!







Kommentarer
Postat av: camie

Schnygg du vart i blont!! :)

2009-04-07 @ 00:49:58
URL: http://lacamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0