Lugn kväll, eller hur var det?

Plågad kropp är nog det enda jag har att skriva eller varför inte bakis as hell!
En skärtorsdag som var planerad som en lugn torsdags kväll med bio som slutade med en fet jävla utgång! :P Och idag mår jag absolut inte bra, jag som lovade mig själv att jag aldrig mer skulle göra om en sån kväll då jag ska upp och jobba 8 dagen efter :O Men jag är tydligen jätte duktig att hålla det jag lovar? Eftersom att natten bjöd på 3 timmars sömn och en fruktansvärt trött carro på jobbet! Men det var en mycket trevlig kväll men underbara vänner! Vi började här hemma med att förfesta sedan drog vi ner till svenssons och avslutade sedan kvällen på Olearys där det var sjukt mycket folk :D Var ett tag sedan jag var där, så det var lite roligt!

Men idag mår min kropp inte alls nå bra, somnade 2 timmar i soffan och nu är jag verkligen inte levande! Ska snart hoppa in i en dusch och komma tillbaka till verkligheten för sedan är jag bjuden på middag hemma hos mammsen! ;) Kvällen då, ja det skulle fan inte förvånna mig om det blir utgång igen, men ska nog tänka två gånger då eftersom att jag börjar 7 imorgon plus att imorgon blir det utgång igen! :O





2009.04.09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0