Tidsoptimist

Jag förstår mig inte på mig själv ibland, Börjar jag åtta eller sju på morgonen så har jag alltid bra med tid när jag ska ner till bussen, men vafan hände idag?! Jag hade sovmorgon och jag började klockan 11 idag, jag klev upp tidigt så jag kunde njuta av en frukost och ha god tid på mig, och visst det hade jag, men vad gick snett när jag hade ca 5 minuter på mig att springa ner till bussen(?) Och jag hatar att vara stressad, för då blir hela min dag fel och jag är upp i varv exakt hela dagen! Och sedan måste jag säga att jag inte har världens snyggaste jobboutfit, är så less på min grönarock, haha! till och med en kund har sagt att min rock inte är så snygg, men jag syns ju det är ju bra ialf :P

Nu är jag äntligen hemma, och att komma hem till en super städad lägenhet är aldrig fel kan jag lova! ;D Plus att mina kort som jag har gjort förstoringar på har kommit :D Så en av bilderna är redan på  väggen, måsta bara vänta tills nån hjälper mig att sätta upp dom andra två tavlorna för då kommer dom andra korten på plats också! :D Nu väntar jag på att Anna Bergström ska bli klar ska nämligen dit på kaffe, vilket kommer sluta med liter med kaffe och flera timmars prat, plus att hon har bakat till mig! :D

I mitt förra inlägg så ser ni min nya jacka som jag lovade en bild på!


Nu har jag mattes goskit på väggen också! Har fixat två små ramar på hyllan ovanför sängen också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0