SUNSHINE!!!

Hello faaaaaanz!

Yes she is back, back again.. Har varit en liten bloggtorka här tror jag för fröken Björk! Men im back on track again ;)

Jahaa vad har hänt i mitt liv då?! VVV ffs! Haha bara skojja, som vanligt jobbar jag som en jävla idiot, och mitt fabulous life rullar vidare :) Den här veckan så har jag jobbat nästan varje dag, annars så har mitt hjärta varit här, Diesel! Så han och jag har varit ute på romantiska lång promenader i solnedgången tillsammans, haha där tog jag i, men var länge sedan jag gick så mycket som jag har gjort den här veckan ;D Men det är bra... Beach 2009 är nära eller så kanske det blir 2020 ;P Åh vilken jävulst underbart väder det är ute! Det är ju sommar!! :D Så jag har varit ute exakt hela dagen idag!

Har inte så mycket mer att komma med, ikväll blir det utgång och jag är överpeppad som vanligt! ;D Kommer bli en mycket lyckad kväll eftersom att jag har bästa sällskapet med mig! :)

Och min blogg vill inte som jag vill så det här inlägget skrev jag i Lördags men det publiceras tydligen idag (måndag)

Adjöken! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0