Lördag

Jag har äntligen börjat sova länge nu på dagarna! :D Underbart! Annars så har jag vaknat vid åtta, nio tiden även fast jag är ledig :S Men nu har jag faktiskt nästan precis vaknat, eller ja hon var halv ett :) Så nu är jag utvilad! Har som sagt varit ledig några dagar den här veckan eller jag är fortfarande ledig tills på Tisdag, har fortfarande Diesel här så han och jag har varit ute på riktigt långa promenader, haha har tillochmed fått träningsvärk, deni ;P I torsdags var det fullt hus här på fredsgatan nästan hela dagen, tror jag fick ihop till 12 kaffekoppar ;P Hade mycket besök den dagen, men trevligt var det! Sedan igår så tog jag det lugnt hela dagen, passade på att sola lite så nu är man lite brunare, sedan på kvällen gick jag och Anna Bergström på en proemenad innan vi gick hem hit och drack massor utav kaffe och surrade i timmar :) Mycket trevligt! Har nog aldrig druckit så mycket kaffe som jag har druckit den här veckan :P Det blir ingen utgång den här helgen utan det får vänta tills nästa helg då det är påsk :O shit vad tiden går fort nu! Ska passa på att mysa med Diesel bara den här helgen!♥

Håller på att beställa hem två förstoringar till mina nya ramar som ska hänga i sovrummet :) Kommer bli sjukt snyggt!
Nu ska jag ta och måla naglarna och krypa ner med Diesel i soffan och titta på tv, få se vad denna dag bjuder på!





Kommentarer
Postat av: Angelica

GoDiesel! Saknar dom sa himla mycket nar jag laser din blogg. Vilken tokfin lagenhet du har hittat forresten. Jag tror bestamt att man far anlita dig som inredare om man flyttar ;)

2009-04-04 @ 15:54:50
URL: http://angelicalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0