"Jag dansar aldrig nykter"

Mycket riktigt så vart det en till utgång igår :) Och jag tänkte till två gånger också för det vart en nykter utgång, men jag var inte ensam om det utan Lotta också eftersom att vi två började 7 imorse på skönsmohuset! Men jag hade riktigt jävla roligt även fast jag var nykter, vi hamnade på Oscar där det var opend mind :D haha! Vi peppade och dansade, fan svetten bara rann nästan eftersom att det var så sjukt mycket folk och det var ju så jävla varmt där inne, men att dansa när man är nykter går inte så bra eller det känns inge bra..Så jag undrar hur man ser ut när man är full och står där på dansgolvet?! :P Fick se mycket roligt också, haha man kanske ska börja gå ut nykter framöver här eftersom att man får se så sjuka saker, typ två enorma tjejer som står och dansar exakt samma steg hela tiden, haha! När klockan vart halv tre fick Lotta och jag lite småpanik eftersom att 3 timmars sömn stog på schemat, min tanke var ju att följa med först till Svenssons och vara där med dom andra tills dom gick vidare, men såklart vart det inte så! Och när klockan ringde halv 7 så var man ju inte så överlycklig att man hade tagit på sig jobb, tur att jag jobbade med Lotta. Men det kändes i kroppen som att man hade varit rikigt jävla gris full, fast så var det ju inte..

Men jag klarade av en arbetsdag med mycket skratt, dagen gick ganska så snabb men det är kanske bara för att jag och lotta sjuka oss så mycket :P Nu sitter jag hemma och jag känner att jag inte kan sitta kvar här eftersom att jag kommer somna och det har jag inte tid med för nu ska jag upp till mammsen på påskmiddag och sedan blir det utgång :)


Två slitna tjejer, påskpynt i röda faran, och en peppad Lotta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0