Plusgrader

Nu är man verkligen utvilad, så nu är jag på G igen ;D Somnade igen i soffan vid halv tio och sedan vaknade jag vid två tiden och gick direkt till sängen och sov till klockan ett! Underbart! Så nu mår jag bra igen! Och jag är på toppen humör också, för det var jag verkligen inte igår, surpuppan carro var i farten.. Men idag är jag glad eftersom att solen skiner och det är flera plusgrader ute, så nu säger jag det igen... DET ÄR VÅR UTE! :D Tog med mig filten nu på morgonen och åt frukost på våran uteplats och solade lite, fick ta av mig jackan för att det var så varmt där! Har även varit ute på en riktig långpromenad med Anna Bergström och hundarna, tror vi var ute i 2 timmar, mycket skönt var det, och vi var helt slut och svettiga när vi kom hem! Har haft en riktig skön dag, en dag som jag verkligen behövde! Och vi såg tussilago idag!!!! wohuuuu! Plus att jag har tagit fram mina nya tygskor idag!

Imorgon har jag tvättstuga igen :O fan jag tycker att jag tvättar hela tiden! Kanske för att jag hatar min tvättstuga och det blir bara massa tvätt över! Hoppas att det är lika fint väder imorgon också! :)


2009.04.14



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0