Im a alien

Nu har jag precis kommit hem från Anna, och kommer inte kunna somna på ett tag nu eftersom att jag har fått i mig så mycket kaffe ;P Plus att jag kommer ha träningsvärk i magen för att jag har skrattat så mycket! Den där fisen kan verkligen göra världens sämsta dag till den bästa! Imorgon åker jag på att jobba ett gris pass... 08:00-18:00 mindre roligt, men apoteket kolibrin firar 1 år imorgon, känns som att jag har jobbat där mycket längre :P Så imorgon om ni kommer in och är en av dom 100 första kunderna så får ni presenter ;D Nu ska jag ta en lång dusch och göra lite hemma spa, sedan måste jag försöka komma i säng i tid! Och hoppas på en bättre lyckad morgon! ;P

God natt!


Jeans jacka från gina, solbrillor från monki och smycken från six!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0