Huvudvärk

Vilken härlig huvudvärk jag har dragit på mig :/ Har tagit värktabletter men det släpper inte! Kanske har med all min ilska som jag har haft i min kropp idag som är borta nu, haha... det tar lite på krafterna att vara grinig :P Men nu är det över! Fan vad kallt det är ute idag och imorgon ska det tydligen snöa :O Gör det de så dör jag! Orkar inte med nå mer snö nu! Vill ha vårjackor och solbrillor på mig, jag vägrar dra fram tjock jackan igen! Idag har jag gått en riktig lång promenad med Anna Bergström, skönt var det även fast det var kallt, men skönt att få komma ut och röra på fläsket och få prata av sig lite :) Eller prata det blir mest skrattanfall och massa tok bara :P När jag kom hem så lyckades jag somna på soffan en timme också, kanske därför jag också har ont i huvudet :S

Just nu ligger jag i soffan och tittar på Grey´s men känner att jag inom kort kommer somna :P Diesel ligger bredvid mig här och har nyss haft världens busryck med mig, så nu är jag helt slut och även han!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0