Big girls don´t cry?!

Jaa ni jag ljuger inte om det är minst 4 månader sedan jag mådde som jag gör just nu.. Och minst lika länge sedan som det kom tårar... Vet inte vad som hände med mig idag?! Men idag mår fröken björk inte alls nå bra! Har varit ganska så hård ett tag nu.. och jag som inte alls tycker om att gråta och jag gör sällan de, men som alla säger så behövs ju tydligen det ibland också!

Har jobbat idag också, dagen gick ganska så snabbt även fast jag jobbade själv i kassan, men det var lite mer folk idag än igår, plus att jag satt och peppade mig själv att det är bra att jobba söndagar för ist för att jobba 6 timmar som jag gjorde idag så blir det ju dubbla, så tack handels för det och tack för 100% OB! :D Sedan efter jobbet vart den en promenad upp till södermalm till mammsen där middagen fanns! Och att bli lite ompysslad av mamma är ju aldrig fel, och den kvinnan känner mig bra! Nu är jag hemma igen, ska pyssla på lite här hemma medans jag sitter och väntar på att Bergström ska ringa, behöver lite pepptalk ifrån henne! Plus att jag är ledig i 4 dagar nu så imorgon hoppas jag att mitt hjärta kommer, känner att jag behöver min pälsboll just nu!

Ne nu ska jag ta och göra lite te och mysa ner mig isoffan :) Och försöka bli på lite bättre humör, tur att jag inte är ensam med att ha sånna här dagar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0