:´(

Jag har så fruktansvärt ont i min hals :( Och bara på ena sidan också! Jaaa det är väl min tur att bli sjuk nu när jag verkligen inte har tid med det! Och vilket underbart väder vi har här i sundvsall idag.. Ska bli så skönt att få komma bort ifrån det här!

Ja idag är det fredag och jag ska inte gå ut på hela helgen har jag lovat mig själv, så en vit helg får det bli :)
Har inte så mycket mer att komma med just nu, har mina två sötnosar här just nu (Akira och Diesel) Men Akira ska åka hem till husse idag och Diesel får stanna några dagar till :) Måste ju passa på att ha han nu ifall det skulle hända något när jag är borta :)

Nej nu ska jag göra te och hoppas på att min hals blir bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0