Fem dagar!

..... Fem dagar kvar tills vi åker! Känns som att den här veckan kommer gå segt! Och jag har tusen saker jag måste göra och fixa! Bläää! Och jag vet inte om halsen min har blivit bättre eller sämre det gör fortfarande ont!

Idag ska jag ta tag i att städa min lägenhet och diska! Har inte alls lust med det, men det finns ju ingen annan som kan göra det så jag måste ju göra det ;P Helgen har jag bara tagit det lugnt vilket har varit mycket skönt! Har varit ute och gått jätte mycket med hjärtat mitt (Diesel) :)

Och imorgon kommer lönen in! TACK för det! Bikini och andra grejer måste handlas inför resan!

Nej nu har jag inte tid med det här, pusspåer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0