Flintastek och engångsgrill är inget att rekomendera ;)

Fullrulle är det just nu :) Som sagt som jag kan tjata ihjäl er med är att jag är ledig ihelgen och det är så underbart skönt! För första gången kan jag verkligen ta det lugnt och göra vad jag vill utan att känna mig stressad för att jag ska upp och jobba :D Igår hade jag en heldag med Sandra Håkansson :) Vi började dagen på stan där det vart lite shopping, och nytt löshår fick följa med mig hem, sedan åkte vi och handlade mat till kvällen och tog en sväng förbi sandras sjukt snygga lägenhet! :P Sedan hem till mig och började med mitt skatbo till hår, men jag vart verkligen sjukt nöjd och nu vart det lite längre hår också ;) Och Sandra är verkligen grym på att fixa med löshår!!

Hahahaha sedan hade vi köpt en engångsgrill som vi tänkte grilla våran flintastek som var så jävla stor och vi tyckte att vi inte behövde dela den, men hela steken täckte grillen så det såg helt sjukt ut tur att ingen såg oss ;P Det slutade med att vi fick steka kötten, men det vart gott, sedan vart det massa alkohol och sedan en sväng ner på krogen och efterfest sedan dog jag! Vaknade upp imorse av att det var så sjukt varmt i mitt sovrum så jag kunde inte röra mig :P

Sedan så har jag varit på selångersmarknad med Lotta, men som vanligt hittar man inget där, det är bara massa folk så jag förstår inte varför jag åker dit varje år, kommer väl sluta med att jag hamnar där nästa år också :P Nu ska jag ta och städa, bädda rent innan girlsen kommer hit, ikväll blire utgång igen :D

Nu är det bara två veckor kvar tills vi åker till Alanya :D Sweeeeeeeet!♥


Friends since blöjtiden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0