Jag och språk?!

Ha ha, fick ett kundärende nyss på jobbet då jag vart tvungen att ringa till Danmark för det hade blivit fel, och som alla mina arbetskamrater vet här på siba så är jag  verkligen sämst att förstå vad dom säger, både norska danska och när det kommer folk som pratar jävligt dålig svenska :P Och det är alltid jag som får dom kunderna också, fast ibland undrar jag om det är nån som gör så att det blir så ;) Rebecca skrattar varje gång då jag står och ser ut som ett frågetecken och förstår ingenting när jag får en kund som jag inte förstår språket på, men det är ialf lättare när dom är här och man ser dom inte när man pratar med dom telefon, så jag skrattade under hela vårat samtal och hon skrattade också för att jag inte fattade vad hon menade, men det löste sig till slut :P

Vart jätte trött nu efter lunchen så nu vill jag bara heeeeeeeeeeeeeeeeeem!! Vem vet om man hamnar på en uteservering ikväll det är ju som sagt lillLördag idag ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

Din FIIS!!!! Vi måste träffas och fika kaka, carro!!!

2009-08-12 @ 23:03:29
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0