Målare nästa!

Inlägget under är inte skrivet idag utan det skrev jag i Lördags, men som sagt blogg.se är inte så jävla bra alla gånger! :P
Är inne på min 3:e lediga dag nu, och det är så underbart skönt kan jag lova! Gruvar mig lite för imorgon då jag måste kliva upp tidigt igen för en dag på jobbet, men två arbetsdagar den här veckan ska jag nog klara av, för det ska bli så skönt att få vara ledig en hel helg det var några veckor/månader sen jag var det ;D

Håller på att måla här hemma också, både min lilla hall och mitt köksbord :) Mycket bra blir det, kommer självklart bilder på det sen när det är klart, och lite senare idag då mammsen har slutat så blire birsta för jag ska fixa nya grejer till hallen :) Och lite mer blommor till lägenheten! Haha tror nog inte att jag ska bli målare, eftersom att jag fick lackfärg på händerna igår och det gick verkligen inte bort, och som mamma sa då - haha dig kan man verkligen aldrig vända ryggen till utan att det ska hända något ;P Men det löste sig till slut..

Och tråkigt väder är det ute idag också, men det är ju bara för att jag är ledig såklart! Nej nu ska jag ta och koka lite kaffe sedan ska jag måla vidare här hemma, är så sugen på att börja packa min resväska också, men det är lite för tidigt för det ;) Men snart så...


Sickade ett mms till Anna och frågade om det var okej att jag hade dom här när vi åker till turkland ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0