nej nej nej....

jag vill inte, jag vill inte.....jag vill inte JAG VILL INTE JOBBA IMORGON!
Så nu har jag fått sagt det också..tack för mig! ;)

Har nyss varit med bio med Anna, vi såg sommaren med Göran, trodde att den skulle vara roligare än vad den var, tror att Anna och jag skrattade mer innan filmen :P Vad mer har hänt idag då, var ner en sväng på stan och tittade på en bikini som ska köpas innan vi åker sedan så har Anna och jag lagat middag och bara hängt här hemma hos mig.. Haha har även hämtat upp min resväska som jag vill börja packa nu, men det känns lite för tidigt med känner jag mig rätt så kommer jag börja snart, fast min underbara vän Lotta hade nog börjat förra veckan ;)

Nä man kanske ska ta och sova så man kommer upp imorgon, vilket jag tror kommer bli mycket svårt eftersom att jag har blivit bra på att sova länge!

Adjöken!




Kommentarer
Postat av: lotta

det är alldeles riktigt carro, vi åker på måndag, och min resväska är redan färdigpackad!! :D

2009-08-20 @ 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0