Olagligt

Det borde vara olagligt att få kliva upp tidigt på morgonen ialf för mig som är så sjukt morgon trött! Kom i säng vid ett tiden igår jag som hade tänkt lägga mig tidigt eftersom att jag inte fick så mycket sömn förra natten heller :) Men men det har ju med huvudet att göra. Hamnade nere på Olearys efter jobbet igår med Lotta, Zara och Amanda :) Var riktigt gott med en kall öl då kan jag lova ;D Men det vart en tidig hemgång för mig eftersom att jag skulle jobba idag, så nu sitter jag här på jobbet och är trött och vill bara hem och sova igen! Men jag är ledig imorgon och hela helgen så då kan jag sova :D

Imorgon ska jag ha en hel dag med min barndomsvän (tremänning) Sandra :) Det blir stan, fika och sedan ska vi fixa med mitt nya löshår och sedan blire middag och vin hemma hos mig! MYS!

Nä nu ska jag jobba vidare en stund till, inte för att det finns så mycket att göra men tiden går mycket fortare och nu har jag nedräkning till lunch ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0