Onsdag.. snart så!

Tjohuuuu... Idag är det Onsdag känns dock som att det är måndag :P Igår tog jag med mig hund och åkte ut till alnö för att hälsa på Farmor och Farfar :) Måste ju passa på att vara där ute där man har växtupp eftersom att dom flyttar om 3 veckor och då blir vi nästan grannar både bra och dåligt ;P Var ialf skönt att vara ute där hela dagen, Diesel fick springa och bada hur mycket han ville och det verkade han inte klaga över ;P Och jag satt bara och tog det lugnt och god mat fick man också! :D Sedan när jag kom hem så vart det en långpromenad med Anna och Wilma :) Måste ju träffa dom också eftersom att vi inte kommer ses på flera veckor eftersom att hon också åker utomlands med dom ska vara borta 3 veckor :O vet inte hur jag kommer klara mig utan att prata med den fisen :P

Har nyss varit och solat tog en snabbis till Thailand ;) Måste ju få lite grund färg innan vi åker så man inte bränner sig vilket jag alltid gör endå :P Och snart ska jag pringa ner på banken och fixa massa saker, sedan ska jag möta upp Anna efter hon har slutat jobbat så ska vi köpa det sista inför resan och växla pengar :) Så idag är det full rulle kanelbulle!

Nu ska håret plattas och hunden måste ut! Men vi kanske höres sen! BAJS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0