Soffläge!

...Ja det är precis vad jag har gjort hela dagen, har legat hemma hos Fanny och cicci hela dagen i deras soffa och tyckt synd om mig själv för att jag har haft så ont i hela kroppen, men jag var inte ensam om det heller så det var ju skönt :) Har precis kommit hem från Fanny vart verkligen en heldag där med massa fika och tårta och lite senare så vart det bakis schebabba, och sedan film :) Så nu när jag kom hem så har jag städat undan lite här hemma och ny bäddat är det i sängen också, mycket skönt, kommer sova underbart skönt i natt!

Mår fortfarande lite illa och är fortfarande helt slut i kroppen, ja det märks att man inte är lika ung längre ;) haha!
Imorgon är jag ledig, så ska passa på att sova ut riktigt länge hade jag tänkt!

Annars så der min vecka ut så här :
Måndag: Ledig
Tisdag: 09:30-19:15
Onsdag: 09:30-19.15
Torsdag: Ledig
Fredag: 12:00-18:00
Lördag: 12:00-16:00
Söndag: Ledig

Hade varit skönt om det hade stått ledig hela veckan, men så roligt ska vi inte ha det ;) Nu blire sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0