Uscha!!

Vilken jävla huvudvärk jag har! Ne ni nu blire ingen alkohol på ett tag ska vara nykter nu tills jag och Anna åker till Alanya! Nästa helg ska jag bara ligga i soffan! ;P Roligt hade jag ialf igår! Men jag är så sjukt less på det här vädret är det höst nu eller? Tur att man ska till värmen snart! Ska bli så skönt att få sola och bada! ;)

Ska snart bort till Fanny som fyller år idag.. Ååååååh jag är så hungrig är sugen på allt som har med fett att göra fast mest av allt är jag sugen på choklad :S Och det är så jävla äckligt här hemma, hade förfest här igår och det står flaskor och glas och sprit överallt och jag klarar verkligen inte av att ta hand om det just nu klarar inte av lukten! Usch! Nu skulle man ha haft en städtant!

Nej nu ska jag klä på mig Lotta är påväg ner hit nu, får se vad som händer ikväll, kanske blir en myskväll hos T.



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0