Fin väder och jag jobbar som vanligt!

hellu my faaaanz!

Just nu sitter jag på jobbe, såklart så ska det vara fin väder när jag jobbar, men såklart så är inte det så ovanligt! Skönt är det ialf att dom har tagit ner en bärbar dator med internet till kassan som vi kassa tjejor kan roa oss med nu, och eftersom att det är helt dött i butiken och jag har gjort allt som man kan göra idag så kan jag ju passa på att skriva lite här ;P Dock är jag jävligt trött idag eftersom att natten bara bjöd på 3 timmars sömn, så konstigt att man alltid tror att man ska klara sig med tre timmars sömn med alkohol ikroppen men när klockan ringer på morgonen så vill man bara ta livet av sig!

Och min depp period har lugnat ner sig lite nu, mycket skönt! Kanske för att jag bara har gjort roliga och bra saker dom senaste dagarna :)

Nu vill jag hem till min soffa som jag har dejt med ikväll, plus att jag ska mysa hela kvällen med min pälsboll som är hemma och väntar på mig :) hahah igår hände ialf en liten rolig sak när jag kom hem ifrån jobbet och skulle hämta nyckeln eftersom att Anna Bergström hade tagit hand om Diesel när jag jobbade, men det fanns ingen nyckel där sedan när jag tittade in genom brevinkastet (om det heter så)? så fanns det ingen diesel där eller han kom inte när jag ropade, så jag vart lite rädd där ett tag men sedan fick jag ett samtal ifrån anna då hon sa att hon hade min nyckel.. jahaaa tänkte jag hon har bara glömt att lägga tillbaka dom sedan sa hon även att hon hade tagit med min hund runt sidsjön :) Det förklarade saken då han inte kom fram till dörren då jag ropade på han :P haha! 

Nu kommer det kunder....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0