Ingen rubrik idag

Känns lite ovant att vara på jobbet igen när jag har varit ledig i några dagar nu, känns som att den här dagen kommer bli lång och samma imorgon också då jag jobbar heldagar 09.30-19.15.. Men men det är ju pengar och det behöver man ju, men skönt är det ialf att man är ledig i helgen :D Ser ut som en jag vet inte vad om mina händer och armar efter att jag har målat, förstår inte hur målare lyckas att inte få färg på sig :P Men bra blev det ialf, var på Birsta igår med mammsen och shoppade lite, och tror mamam var på shopping humör igår eftersom att jag fick massa nya grejer till lägenheten :D TACK mamma!♥

Självklart ska jag visa er hur det blev :) Blev nästan en helt ny lägenhet! Nu står jag på jobbet och funderar på om jag ska införskaffa mig en ny tv ;) Få se hur det blir.. men det får vänta tills jag kommer hem från turkland!

Nej nu kommer det massa kunder.. kommer säkert skriva mer sen eftersom att jag har tråkigt :P

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0