Blondiner kan också ibland

Nuså ska jag se till att skriva lite här.. Har skrivit några inlägg innan men glömt att klicka på publicera, mycket drygt så nu orkar jag inte skriva om dom! Ja vad har hänt då sen sist, hade som sagt Diesel och Akira några dagar vilket var underbart! Men det är alltid lika jobbigt när dom åker varje gång :/ Plus att det blir så tomt här hemma plus i sängen ;)


Har blivit 3-dagars utgång också :S Vet inte vad som hände?! I Onsdags var jag ut på IKEA och handlade lite nya grejer till lägenheten, som ni ser på bilderna, ialf så ringde Lotta och frågade om jag skulle med ut, och det lät ju inte så tokigt så jag mötte upp dom nere på Olearys där vi satt en stund innan vi gick till hamnen där vi satt ett tag innan vi gick tillbaka till Olearys... Dock var det sjukt mycket folk ute.. gick nästan inte att röra sig på uteserveringen! Men det var roligt, dock lite för mycket vart det!

Sedan på Torsdagen så gick jag och hälsade på Fanny och Cicci som har flyttat ihop till världens största lägenhet, sjukt fin var den också, och min underbara vän Fanny hade gjort scones ;D Så det vart frukost där innan jag träffade Lotta på stan där vi lunchade på svenssons och pratade eftersom att det var ett tag sedan vi umgicks!


En annan sak som jag gjorde i Torsdags också.. Eller jag och anna, kan säga så här att den 28:e augusti så lämnar vi sundsvall Längtar redan! Nu är det äntligen bokat och klart! Nu börjar nedräkningen, ska bli så skönt att komma här ifrån ett tag! Behöver verkligen en semester från den här stan!

Sedan på kvällen så satt jag och Anna här och pysslade ihop min byrå som jag köpte på Onsdagen, haha det tog sin lilla tid, eftersom att vi är två blondiner och ska försöka läsa en IKEA ritning.. ja ni kanske förstår ;) Men till slut fick vi till det och det vart verkligen jätte bra! Tjejer kan också...det tar bara lite längre tid ;P Sedan hamande vi nere på BK där det vart nån cider, men det vart en tidig kväll eftersom att jag jobbade på fredagen!


Sedan igår efterjobbet så vart det mat och vin hemma hos mig innan vi gick ner till Oscar :) Men nu kan jag lova er att jag är lite små less på utelivet! Så nu får det vara bra ett tag ;P Har jobbat idag också, shit vad dagen gick långsamt! Och imorgon blire en heldag själv i kassan på jobbet :/ Mycket roligare när man är två och kan fördriva tiden tillsammans!
Nu ska jag snart lägga mig i sängen, hade tänkt försöka somna tidigt ikväll... få se hur det går då..

Ja nu vet ni lite vad jag har gjort också! Här ser ni hur det blev hemma hos mig också :) Vad tycker ni? Vart det bra? :D
En byrå i vardagsrummet, sedan har jag "kaklat" om i köket med svart ;) Sedan vart det en stor spegel ovanför matbordet.. och Tavel listen med mina hjärtan fick sitta på lillväggen i köket och två nya kort i ramarna vart det :) Mycket nöjd är jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0