12h

Äntligen hemma! Just nu sitter jag helt slutkörd i soffan och längtar till sängen min, har ont i fötterna och hela kroppen!! Men innan jag får bege mig till sängs så måste jag ta en riktig lång dusch och sedan små fixa lite grejer inför morgondagen! Har kört ett 12 timmars pass på jobbet idag. Vi kör fixat det allra sista inför nyöppningen imorgon! Och det är så sjukt jävla underbart att allt är klart och vi har en helt ny butik!!!!!!!!!!!!! Och det ska bli så skönt att kunna prata med kunderna igen utan att skrika :P Så imorgon ska vi vara på jobbet 08:00! Underbar tid för mig som är så morgonpigg.. eller hur vare!? ;)

Nu tog skrivorken slut! Nu måste jag ta mig en dusch innan jag sommanr!

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0