1:a December

1:a December.. 23 dagar kvar till jul.. Och ingen snö här i Sundsvall! Det regnar ju ialf inte idag så en liten tumme upp för de då!

Det har blivit nå fel på mig, går runt och är trött hela tiden!? :S Har världens mys hund på besök nu också! Akira :) Tänkte att det kunde vara mysigt för henne att vara med Matte lite! Och hon är ju världens mysigaste hund!! Vi sov riktigt länge idag, och nu har vi nyss kommit hem från en långpromenad..satan vad kallt det är ute!

Är ledig i 3 dagar nu, så ska passa på att mysa med Akira och vila upp mig så att jag blir pigg!

Har inte så mycket mer att komma med just nu i min tråkiga blogg ;P


Jag och Akira♥ plus jag med min nya hårfärg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0