Äntligen 1 dag ledig!

Klockan är 01.03 och jag är vaken :D För imorgon får jag sova huuuuur länge jag vill, för jag är ledig! ;D Så sjukt underbart skönt! Åh vad jag ska sova!! Förstår inte riktigt hur jag kan vara vaken nu med tanke på hur kvälls trött jag har blivit.

Fortsätter det att snö så här så kommer man nog inte ta sig ut imorgon :P Men det är underbart med snö! Julkänslan börjar komma...även fast jag inte är ett big fan av julen! Imorgon ska jag umgs med Farmor eftersom att jag inte hinner träffa henne under julen pga att jag jobbar. Så vi ska ha lilla julis imorgon :) Ska passa på att låna deras badkar och bada också ;P mohauu! Sedan så ska jag sova hos mammsen imorgon tills juldagen eftersom att mitthem ska hit både imorgon och på tisdag och greja i min lägenhet?! Vet inte riktigt vad dom ska göra :S? Meen det blir nog bra! Mamma är överlycklig att jag ska komma och "bo" där i några dagar! Haha hon ringde till och med och dubbel kollade idag när jag var på jobbet om det inte var idag jag skulle komma ;)
Skönt ska det bli ialf att få bli lite ompysslad ;P

Vart helt plötsligt jätte sjuk igen, typ på en timme... Jag som trodde att jag var på g att bli bättre :/ 

Nu börjar jag bli riktigt trött så nu ska jag ta och bege mig till sängs! Så god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0