Bra dag=!

Välkommen underbara huvudvärk! Är helt slut ikroppen och i huvudet efter dagen jobb! Vaknade som världens surpuppa för att jag inte kände att jag hade sovit klart! Sedan kändes det som att dagen skulle flyta på bra och det var lagomt med folk.. MEEEEEEEEN oj vad fel jag kunde ha! Sjukt mycket folk, och det var kvar kunder i butiken till klockan 19:30 och vi ständer 19:00 jiiiippiiii! Glad tjej_89! Och att vara trevlig och flina åt kunder tar på krafterna i ansiktet känner jag nu! Haha kommer ha träningsvärk i kinderna :P
Dagen gick sjukt fort med det är inte roligt när det kommer så där mycket folk och man har noll koll på nått, haha märkte inte efter ett tag att mamma stod framför mig, jag pratade på som vanligt som jag gör med en "vanlig" kund :P

Men nu är jag ledig i 3 dagar! Och jag ska bara göra tråkiga saker som man måste göra när man har ett eget fågelbo! STÄDA! :(... och tvätta!

haha vilken tråkig blogg jag har! Kanske ska sluta blogga?! :P Och ha ett hemligt liv ist!
SAKNAR DIESEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥ mycket jag saknar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0