Då var 2009 snart slut!

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade till min alldeles egna lägenhet i stan. Jag har levt livet som jag verkligen behövde göra.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Sluta röka som vanligt, men det gick ju inge vidare ;P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja två.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och det är jag otroligt tacksam för. Hade aldrig klarat av det.
5. Vilka länder besökte du? Alanta med hoe!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja det är de!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jadu finns inga speciella datum det här året 
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag satte mig själv i första hand
9. Största misstaget? Jag gör nog aldrig något jag ångrar
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? yes i början av året. Sedan har jag varit tokförskyld
11. Bästa köpet? Haha alldeles för mycket ;P
12. Vad spenderade du mest pengar på?  bra fråga?! Vet inte
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina underbara vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sjukt många låtar som jag kommer minnas från det här året :D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och åkt till nya ställen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj
19. Blev du kär i år? ...
20. Favoritprogram på TV? A Gossip Girl
21. Bästa boken du läste i år? Har ingen
22. Största musikaliska upptäckten? nja
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hade världens bästa 20-årsdag
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inget speciellt
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tårta och champagne hemma, Sedan vart jag firad av tjejerna. Och sedan vart det en jävla utgång
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jepp!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? haha vet inte vad jag har för stil :P
29. Vad fick dig att må bra? Alla roliga utekvällar, resan till Alanya. Sommaren. Diesel!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha ska väl vara han i twilight filmer ;)
31. Vem saknade du? ...
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat så många fina människor i år :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0