Dåvare jul igen!

Jepp dåvare jul igen! Känns precis som vilken dag som helst.. Min jul känsla kommer nog imorgon då jag vaknar..Får jag hoppas :) Är fortfarande upp i varv från min arbetsdag.. Vilken jävla dag kan inte förstå hur folk kan vara så köp kåta?! Trodde aldrig dagen skulle ta slut, men det gjorde den!

Efter jobbet så åkte jag hem till pappawellmér som jag alltid gör dagen innan julafton :) Äter en skinkmacka och skrattar åt hans dåliga rim ;) Men det är alltid lika roligt och mysigt varje år! Så jag har nästan precis kommit hem till mammsen igen! Och det är inte så tokigt att vara hemma hos mamma ;) Imorse när jag var som en zoooombie och less så hade hon gjort frukost till mig ;P Och sedan säger hon:
- Det är så mysigt att ha dig här igen så jag får pyssla om dig och nån som håller mig sällskap på morgonen!
Har världens bästa mamma! Och jag älskar dig! (för jag vet att du läser min blogg) Plus att man fick världens gpdaste matlåda med till jobbet är ju inte så fel ;)

Nu sitter jag här på golvet, och skrattar åt ett sms som jag nyss fick utav mamma som ligger i rummet bredvid mig.
- ho ho ho! En tomtenisse har lagt en kasse under din säng med några paket som du får öppna på julaftonsmorgonen! ;)

Förra julen var inge bra alls..Så jag hoppas att den här julen bli en bra jul! :)

Så God jul på er skitungar! ( nu vart jag som ett litet barn och vart jätte nyfiken på påsen som ligger under sängen!) ;P Men jag ska vara vuxen och låta bli, för hade jag varit liten så hade jag redan öppnat dom :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0