Det gick inge vidare

.. Det gick inge vidare bra för mig idag med att jobba! Jag tog mig upp lika snorig som dom andra dagarna sedan så åkte jag till jobbet men där kände jag att det verkligen inte gick! Så det var bara att åka hem igen, fyra timmar vart det idag och jag som hade tänkt jobba hela dagen, men det går inte att hålla på att snora och se jävligt sjuk ut när man jobbar med kunder! Så när jag kom hem så tittade jag på tv avsnitt av gossip girl som jag har missat nu när jag har jobbat som en idiot sedan somnade jag så gott i soffan och vaknade nu... hum... undra hur det kommer att gå att somna i natt då?! Aja jag får ialf sova ut imorgon!

Nu ska jag ta mig upp för alla dom där jävla backarna upp till mamma, inte så roligt att gå upp för dom när man mår så här.. Måste ialf upp dit och hämta min nyårsklänning som är klar! :) Sedan ikväll får vi se om min arbetskamrat ska få göra om mitt löshår :P Vet inte riktigt om jag vågar men jag får väl lita på henn! :P

Hoppas verkligen att jag inte är så här imorgon för det orkar jag verkligen inte! Annars får jag lita på att alkoholen hjälper mig att sluta vara en snorunge!

Adjöken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0