Har tyvärr inte tid..

... Jag har verkligen, verkligen INTE tid att bli sjuk sjut nu! Min kropp är sämst! Den tajmar alltid in då jag har som mest att göra och när jag jobbar som mest! Det tackar jag för eller inte.... Känner att jag håller på att bli en riktig snorunge :´( Kan lova er att jag har magsjuka i 3 dagar än att vara förskyld för det är det värsta jag vet, och det går aldrig över..pricker över det där i:et skulle ju vara om det var svinis som kommer på en fika!

Imorgon äre Lördag.. och det är helg... och jag jobbar.. och vi som jobbar ska jobba över.. PÅ EN LÖRDAG!
Tur att jag har kk vid min sida imorgon! Så vi kan tycka synd om varandra!

Nu blir jag som ett litet barn och tycker jätte mycket synd om mig själv.. kanske ska ta och ringa mamma ;)
Annars så tickar klockan mot sängen, det sulle ju inte vara helt fel om jag hade min underbara finaste pälsboll bredvid mig :/ Men det blir jag och kudden...

Nu ska jag sluta vara en bitterfitta :) Erik vann idol!!!!!!!!!!!!! (Y)

äh nu skiter jag i det här...se you when you se me!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0