Hos mammsen

Gokvälls! Just nu sitter jag i mitt gamla rum hos mammsen. Ska som sagt sova här nu tills jul.. Känns konstigt att inte sova hemma i min egna säng, men samtidigt äre mysigt att bli ompysslad av sin mamma, och mamma är nog gladast av alla att jag är här :P Varför jag sover här redan ikväll är för att mitthem ska greja i min lägenhet imorgon.. Och jag ville sova ut eftersom att jag hade sovmorgon.. Men med min tur så vart det ju inte så. Utan imorgon ska vi ha utbildning på jobbet som börjar 08:00 sweeeet!

Det har ialf varit grymt skönt att få vara ledig idag, haha vart lite rastlös ett tag vilket slutade med att jag tok städa och plockade hemma så att det skulle kännas fräscht sedan då jag "flyttar" hem igen ;) Så nu längtar jag redan till min ny renbäddade säng! Annars idag så har jag varit hos Farmor och Farfar och visat dom att jag lever :) Så vi har haft lilla julafton idag! Plus att jag har fått badat i deras badkar :D Tror jag låg i över en timme! Så fruktansvärt skönt!

Måste säga de att den här sängen som jag ligger i just nu var ju inte allt för skön! :(
Nej det här går inte, snart ska man kliva upp!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0