Juldagen 2009

Orkar inte skriva långa inlägg för jag vet hur jobbigt det är att läsa för jag själv hatar att läsa bloggar när det är för mycket text :) Juldagen då så jobbade man såklart, sjukt mycket folk på jobbet. Förstår inte vad folk är ute och handlar då?! Det är ju då man ska vara hemma och mysa med familjen! Aja.. Efter jobbet så åkte jag hem och sedan kom hoe och vi grejade till oss innan dom andra kom :)

Ja som sagt juldagen så går man ju alltid ut :) Hade förfest här hemma, och tydligen vart mina grannar lite små sura ;P Sedan trog vi vidare ner till Stadshuset där vi ställde oss i kö eftersom att vi inte hade nån biljett, och helt seriöst trodde jag att vi aldrig skulle komma in men det gjorde vi! ;D Där inne var det sjukt mycket folk.

Dagen efter mådde jag inte alls nå vidare bra kan jag lova! Och det kändes ju inge vidare bra heller att jag skulle upp och jobba :S Haha men när jag kom till jobbet trodde jag att jag skulle avlida för de var så sjukt mycket folk och det är inte så trevligt att vara stressad och bakis tur att jag inte var ensam om det eftersom att KK var på G hon också ;)

Haha i år hittade jag ingen permobil att köra i ;P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0