Sjuk igen!

Yes mycket riktigt så har jag gått och blivit sjuk IGEN! Eftersom att vi i kassan stod i drag dagen efter juldagen då man var ganska så bakis så var tydligen de inte så bra för kroppen! :/ För när jag vaknade på Söndagen så mådde jag riktigt dåligt och hela dagen på jobbet gick jag och snorade som en snorunge! Så på min lediga dag igår så låg jag i soffan hela dagen med feber :( Så idag skulle jag också ha jobbat men nu sitter jag här med feber och en snorig näsa och mår skit! Så vill se till att jag blir frisk till nyår ialf!!! Så jag fick sjukanmäla mig idag! Men imorgon skiter jag i hur jag mår för då ska jag jobba.. Är en sån person som får dåligt samvete då jag inte jobbar då jag ska, men det kanske inte är nå vidare bra att jobba när man ha feber och yra på! :P

Nu är allt snart klart inför nyår också, klänningen håller mamma på att sy till och allt annat som ska vara på kroppen är fixat.. :)

Nu tappade jag skrivintresset! Adjöken!


Älskar min nya kamera!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0