Snäll dotter man är!

Sitter halv sovandes i soffan just nu och tittar på tv! Har även kommit fram till att efter jul så får det flytta in en ny tv här hemma ;P Det här går inte med den lilla jag har! Idag så har jag varit på jobbet som vanligt, var meningen att jag skulle ha en skön dag och ha öppning och sedan sluta klockan 16:00 men den turen fick jag icke ha, utan jag jobbade över till 19:30, men kk vart ju glad ialf ;D Och imorgon på min enda ledig dag den här veckan så är jag ju en sån snäll dotter och ställer upp att jobbar hos mamma på hennes jobb på apoteket :) Så vila får man göra i graven! Men men det blir bra pengar till slut så ska väl inte klaga! ;)

Åh en annan rolig sak är att min fina vän Lina har äntligen fått åka in på BB :D Så ikväll eller imorgon så kommer hon få sin efterlängtade bebis! Så all lycka till henne och Tobbe!

Nu ska jag ta och koka en kopp te och sedan titta vidare på tv innan det blir sängen vilket det kommer att bli snart eftersom att jag börjar klockan 10 imorgon!

All I Want for Christmas Is You!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0