sova sova SOVA!

Kan inte beskriva med ord hur mycket jag vill tillbaka till min varma säng!!!! Ser inte så lockande att gå ut just nu, det ser jävligt kallt ut! :/ Har varit sämst på att lägga mig i tid dom senaste dagarna, så det kan ju förklara varför jag är så sjukt trött nu eftersom att jag brukar sova till 12 nu för tiden! Men igår skulle jag vara duktig och lägga mig i tid, men jag är fortfarande dödligt trött! Hoppas att jag vaknar till nu när jag ska bege mig till jobbet!

Idag blire heldag på jobbet och även imorgon, sedan är jag ledig helgen!
Så nu ska jag klä på mig och sedan åka till jobbet... Och det första jag ska göra när jag kommer dit är att dricka 10 koppar kaffe så jag kommer igång!

se you when you se me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0