vill sova igen!

Jag dör! F a n vad trött jag är! Är så fruktansvärt less på att vakna till min klocka! Ska bli skönt att få vakna av sig själv utan att höra summer of 69, haha! Sedan har jag kommit fram till en sak att jag kan verkligen inte duscha på morgonen, det går inte!! Jag blir jätte seg och blir kvar i duschen för länge för att det är så varmt och skönt! För jag orkade inte duscha igår när jag kom hem från mammsen då ville jag bara till sängen och sova! Så dusch på morgonen kommer jag inte göra igen! :P Haha har nog aldrig varit så kvällstrött som jag är nuför tiden :P

Igår så var jag hos mammsen och käkat, hon bjuppade på hemmagjord pizza :) och sedan tittade jag på när dom slog in alla julklappar ;)

Nu väntas det en jobb dag då.. jobbar till 18 ikväll, vi har tydligen öppet en timme längre idag! Sedan ikväll ska jag bara ta det lugnt, tror det blir film med Fittansiktet :)

Och Grattis Lina Johanna Löf till din efterlängtade prins! :D puss!

Nu måste kläderna på och sedan måste jag bege mig ut i kylan! peppande....eller inte!

Puss påer!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0