1 Februari

Då var det en ny månad, fasen vad fort tiden går :O Snart är det sommar och snart fyller jag 20 år ;D Skönt att det börjar bli lite ljusare ute också, kanske man slipper att vara deprimerad nå mer, haha!

Då var helgen över, igår morse vaknade jag upp var så jävla sur på två personer här hemma, eftersom att dom spelar musik 08.30 på en lördag morgon, så dom fick en härlig utskällning av sin dotter, sedan var dom extra snäll med mig hela dagen? :P Mitt morgon humör är inte att leka med! Vart även utgång för min del igår, även fast jag inte alls var nå sugen, men men roligt var det ialf. Vi var hos lisas place och pimplade vin och lekte massa lekar vilket slutade med en massa onyktra tjejer! Men det var en lyckad kväll även fast man kanske inte kom så långt.

Idag har jag bara legat i sängen hela dagen, mår faktiskt jätte bra, trodde inte det när jag gick och la mig i natt :)
Ikväll ska jag ha en riktig sån där tråkig söndag och bara vara hemma och inte göra ett skit! Usch hatar verkligen söndagar! Och jag hoppas att jag får svar till veckan hur det blir :D kommer bli så sjukt överlycklig!! Men det är en hemlis för er tills det är klart ;D

Anna Bergström saknar dig skitunge, tycker att det är på tiden att vi ses! Får inte gå så här långt mellan gångerna! :O



Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet var min brevlåda bor!!! Och jag vet vart din bor! mohahahaha! ;D klart vi ska ses fislisa!

2009-02-03 @ 12:37:37
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: svar

Yeah iknow ;D heheh! Men jag tar och ringer dig later fisen!! :D

2009-02-03 @ 13:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0