Birsta

Tjohooouuu, idag har jag varit på birsta hela dagen med mamma :) Måste säga att jag här världens bästa mamma och snällaste! Jag har fått alla möbler till min nya lägenhet :O vet inte vad som har hänt med kvinnan, jag pekade vad jag ville ha och hon sa bara - okej, ta den då...Du får det utav mig :)
Så nu har jag en ny soffa, köksbord, tvmöbel, soffbord och massa städsaker och bra att ha saker :D Tack mamma! Hon ska även stor handla mat när jag flyttar in :´) Till veckan ska vi åka ut och hämta alla saker för vi behöver en större bil då!

Gårdagen vart det mys hemma hos Fanny med massa skit snack och mycket ätande :P Det var Lotta, Anna E, Anna O och Lisa och jag :) Det var jätte roligt att träffa Anna O och hennes fina mage :D Hon har fått en sån fin mage är så avis!
Ikväll blire lite vin hemma hos Lotta med hon och Fanny, det blir mysigt!


Ha en trevlig Lördags kväll för det ska jag ha ;D



Kommentarer
Postat av: Anna

Va söt du är :D Tack :)

2009-02-08 @ 11:25:02
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0