Derru!

Idag har jag äntligen tagit mig ut ur mitt rum och ut ifrån den här lägenheten :P haha, nu lät det som att jag bara sitter inne, men så är det ej, utan jag har varit hemma och inne mycket nu för att vara mig! Får myror i brallan av att vara hemma för mycket! Men imorse ringde Anna och väckte mig (råkade titta på sex and the city lite för länge inatt ;P) Vi tog oss ner på stan där vi träffade vår vän Lina :) Sedan satt vi oss på charm och surrade av oss lite!

Sedan hände nog det roligaste på hela dagen, något som jag fortfarande sitter och skrattar år kan tänka mig att Anna E gör det också :D Vi går till Team sportia för Anna skulle köpa nå innebandy grej.. Och killen i kassan kände tydligen Anna eller jag vet inte hur det riktigt var, det verkade ialf som att dom kände varandra! Och jag med min humor skrattar ju åt allt :P

Han: Jasså? Anna Ericson, coolt namn!
Jag: Skrattar!
Han: Vad skrattar du åt då?! (ironisk)
Jag: Ingenting.
Han: Vad heter du då? Frågar han Lina
Lina: Derru! (lite kaxigt)
Han: Jaha, Jasså så du är utländsk?
Lina: Öh nej :S

Jag och Anna börjar tokskratta medans vi går därifrån, men Lina tyckte inte att det var lika roligt! Men det tyckte Anna och jag kanske för att våran humor är på topp ;P Ja så roligt var det.. Nu är jag hemma igen och vet inte var som händer!

Adjö!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahahahahahahhahahaha, så jävla roligt. Jag dör! Jag kan tom tänka mig vem det är. Är han typ orangehårig?

2009-02-03 @ 23:40:25
URL: http://feni.blogg.se/
Postat av: svar

hahahahha jaa det har han :D

Det var så jävla roligt!!!!!

2009-02-04 @ 10:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0