Ej en aktivtjej!

Idag har inte fröken Björk gjort mycket, sov ut riktigt länge.. och även fast jag gjorde det så lång jag kvar länge i sängen! Så sjukt skönt ibland! Sedan har jag legat och tittat på massa avsnitt av SATC :P Börjar bli som Lotta tror jag.. besatt! :P Är ledig tills på Onsdag, mycket tråkigt! Fast skönt är det också, men jag vill hellre jobba än att bara vara hemma :)

Har pysslat om mig själv hela dagen också, så nu känner jag mig som en ny människa! Sånt behöver man också ibland! Kvällen vet jag inte alls vad som händer, blir nog lugnt och tråkigt :P Fick träffa min prins i går också, Diesel! Sötnosen min!♥ Ja som sagt så har jag typ inte varit ut något idag, vart tvungen att gå ner på okq8 förut och köpa något som jag försöker sluta med, men det är fan inte lätt när man tittar på en serie där dom röker exakt hela tiden :P haha!

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer... Nu blire till att stryka!



Kommentarer
Postat av: Anna

kämpa på min vän! du kommer tro att det är ett skämt när du ser hur mkt pengar du sparar när du slutat!

2009-02-03 @ 12:35:06
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: Svar

Hehe joo jag kan tänka mig det! Joo jag ska försöka! Men fan vad svårt det är!!!!

2009-02-03 @ 12:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0