Fredag den 13e!

Jag är nog inte ensam om den rubriken idag... Men jag tror nog att det var otursdagen igår..Ialf för min vän Ida, ni kan läsa och så på det här . Idas hus började brinna igår, helt sjukt, sånt där händer bara andra inte oss som vi sa igår! Hade Ida bara kommit hem 5 minuter senare så hade deras hus exploderat sa dom eftersom att det var i badrummet det började brinna!  :S

Senare under kvällen när vi sitter hemma hos lotta och dricker te och surrar om dagens händelser så ringer Fanny och säger att hon har hittat en skrikande katt som inte kan röra på sig, så Jag, lotta och ida sätter oss i bilen och åker ner där Fanny är, jao där ligger det en iskall katt som bara skriker :/ vi ringde polisen och frågade vad vi skulle göra, men det slutar med att Fanny (Lotta döpte katten till det eftersom att det var Fanny som hittade henne) fick avlivas för hon hade fått nå slag i huvudet så hon skulle aldrig bli bra igen :/ Så det var nog Fredag den 13:e igår här på Södermalm!

Imorse försökte jag sova ut eftersom att jag är helt slut i kroppen och själen, men det gick inge vidare, Fanny fick upp mig ur sängen vid 10 då hon bjöd på nybakade scones och te hemma oss sig :) En riktig bra start på en otursdag, dock har jag gått och blivit förskyld och det har jag verkligen inte tid eller råd med just nu! Har fått massa jobb nu, så nu blir jag verkligen inte ledig på ett bra tag! Men det är bara bra, eftersom att pengar är jag ett stort behov utav just nu :)

Åh snart är det bara två veckor kvar tills jag flyttar! :D UNDERBART!!!!!

I morgon är det Alla hjärtans dag mysigt för dom som är ickesinglar, själv har jag tagit på mig en delad tur på skönsmohuset så det blir jag och pensionärerna imorgon :) Blir mysigt det också? Blir som sagt jobb för mig hela helgen :) Lika bra det! Ikväll är det myskväll hemma hos Fanny, måste ta det lugnt så att jag inte blir mer sjuk! Oj vilket långt inlägg jag skrev idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0