Igelkotten eller var det plutten?

Då var torsdagen snart över och snart är det fredag vilket betyder att Fanny kommer hem till Sundsvall!!!!!! :D Så imorgon blir det myskväll i det gula huset på östermalm! Idag vart det passa pyssel här hemma med massa viktiga tråkiga papper, hatar att hålla på med sånt, men är man vuxen nu så måste man! Sedan vart det en tripp ut till Birsta för lite roligare saker, vart soff tittning med pisspotta :D Hittade jätte fina saker som jag vill ha till min undrerbara lägenhet, Lotta hittade lite saker hon också eftersom att jag redan vet nu att hon kommer bli en "sambo" till mig, hon tyckte jag skulle köpa en saccosäck som såg ut som en igelkott som jag kunde ha i vardagsrummet ;P haha! Och hon har redan bokat sin hörna i soffan ;P Lotta gick även lite för nära nödutgången när hon skulle titta på stolar så det började toktjuta och jag bröt ut i skratt! hahaha!

Senare idag eller nu ikväll så tog jag och Annisen ;) en riktig långpromenad, vi var ute i flera timmar, eller ja vi gick nån timme sedan stog vi och pratade som vanligt ett jävla bra tag ;D men det behövdes! Nu är jag hemma igen, så nu ska jag ta och titta på SATC igen, som vanligt eftersom att jag har inget liv just nu!

Tycker ni ska läsa pottas blogg om hennes idé till min inflyttningspresent "plutten" och simtekniken ;) charlottasvensson.blogg.se, nej nu har jag inte tid med det här! Klockan 10.00 så jag vara på mitthem och skriva på papprerna för lägenheten:O varför är jag så jävla nervös för?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0