Inge roligt!

Nu är jag jävligt less på min förskylning som jag har fått! Jag orkar inge mer! Igår efter jobbet var jag helt slut, och jag kan säga er att det var inte alls så roligt att jobba med kunder när det rann tårar och ifrån näsan hela tiden, jag såg ut som en... ja... jag vet inte vad! Hua! Var mer sjuk än dom som kom in och handlade förskylnings saker :P haha snyggt! Så direkt när jag kom hem vart det en lång dusch sedan bäddade jag ner mig själv i sängen och tittade på film, och jag vet inte vad som hände men jag tror jag somnade klockan nio :O haha, jag var verkligen helt slut! Sedan imorse kom mamma in med frukost på sängen, tur att man har någon som tycker synd om en :P Det är något jag kommer tycka bli jobbigt nu när jag flyttar... att om jag blir sjuk så kan inte mamma pyssla om mig :P Kommer gå hem till mamma och sova där om jag blir sjuk! Eller så kommer mina vänner bli ett offer! Hatar verkligen att ligga själv och inte ha någon runt omkring mig när jag mår dåligt! :(

Idag får jag ta det lugnt hela förmiddagen, mycket skönt! Börjar jobba klockan fyra idag :) Ska jobba med pensionärerna idag, kommer få tre olika lönespecer nästa månad :P Imorgon är jag äntligen ledig enda dagen jag är ledig den här veckan och då ska jag gå på IKEA med farmor och shoppa lite mer saker till lägenheten :)

vill ha tillbaka de jag hade engång i tiden!



Kommentarer
Postat av: Anna

fiiiiiis!!!! jag saknar dig :(

2009-02-17 @ 15:04:42
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: carro

Jag saknar dig också fisen! Men vi ses ju idag :D

2009-02-18 @ 10:38:55
URL: http://caroolinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0